Aselikoo evet çevremdekiler hep kız gözüyle bakıyorlar ama ben doktorlar net bir şey demediği sürece çevreyi takmıyorum arada farklı doktorlara da gidip sansımı deniyorum onlar da net kız demiyor göstermedigi için kız olabilir ama bacak arasını tam görmedikten sonra kesin degil diyorlar kendi doktorum zaten böyle olup 7 ayda erkek çıkanlar da olabiliyor diyor