Umyhy Bugun pencereyi Acarken pencerenin mentesesi koptu uzerime dustu. Esime ev sahibine soyle yaptirsin diyorum. Esim soylemiyor yaptirmaz diye. Ev sahibi yaptirir mi yaptirmaz mi bende emin olamadim o nedenle. Bana fikir verebilecek olaniniz varmj
Rbytkn Umyhy uzun süredir ordamisiniz yoksa yeni mi geçtiniz ? Çünkü sizin yaptırmanız daha doğru olur gibime geliyor bizde de ara ara sıkıntılar oluyor ama sonuçta bize denk geliyor camları biz acip kapatıyoruz vs Eşim bu durumda oda demezdi kendi yapardı, doğrusu bende söyle demezdim… Ama yenice gectiyseniz bence başka hem yeni eve girip böyle birşeyle karşılaşmak tabiki saçma olurdu bu durumda bana göre ev sahibi yapması gerekirdi.
Sahdormommy Umyhy daha yeni taşındıysanız ev sahibine diyin ama bayadır ordaysanız sonuçta siz kullanıyorsunuz ve sizin sorumluluğunuzda olmuş bir olay siz yaptırmalısınız
Neseyakut Umyhy kirada evim var. Su sızıntısı kombi arızası vs için bizi arar yaptırır parasını gönderirim. Özellikle kiradan düşmem ki yarın eksik yatırdık diye sıkıntı kendi yaşamasın. Menteşe için de beni ararsa kendi ayıbı
gamzecgr Umyhy büyük taşınamaz demirbaşlarda arıza olurda ev sahibi yaptırmak zorunda (Ocak,ankastre,kombi,petek vs) gibi ama yani pencere menteşesi de çıktıysa sizin halletmeniz lazım
Mavidunyamm Umyhy o zaman kesinlikle ev sahibi yaptırmali. Hem ne kadar salak bir insan ya bu. Madem evinin penceresi hasarlı, kiracıyı koymadan önce yaptirsana
Slnaycn Umyhy kiracı iken çok büyük şeyler hariç böyle ufak şeyleri biz yaptırdık. Kiracimiz var şuan bizi aramaz hiç eksik şeyleri kendi tamamlar..
Umyhy Slnaycn ama biz daha yeni tasindik. Zaten tasindigimizda da evin klozeti kirikti elektrik sebekesinde sorun vardi. Cogu seyi kirikti. Tasinali bi hafta bile olmadi. Simdi eski kiracinin kirdigi seyleri neden ben yaptiriyim ki
Slnaycn Umyhy himm yeni taşındığıizi okumadım ama keşke en başta kırık dökükleri tespit etseydiniz.. eğer anlayışlı biri ise yapar diye düşünüyorum 🌸
Askeryareni Umyhy genelde bizim bi sıkıntımız oldunda biz yaptırıyoruz ev sahibine eksik kira atıyoruz
nunusmom Umyhy aslında demir baş ev sahibi yaptırmalı ama yüz göz olmak da istemiyoe alabilir eşiniz zira sen kullanırken oldu vay şöyle vay böyle bunaltır ve yarın birgün evden çıkarken incik cincik evi kontrol edip başınıza iş çıkarabilir eğer ufak tefek masraf çıkacaksa hiç uğraşmayın ev sahibiyle yaptırın geçin derim. Bizde yeni tasındık eski evimizde yatak odasının camının içerisindeki cam kırılmıştı ama kendi kendine yani bi ses duydum geldim baktım çatlamış kışdı ve soğuktu heralde dısarı soğuk içeri sıcak ondan oldu diye düşündük ve ev sahibiyle yüz göz olmak istemedik depozitomuzu da versin dşye hiç söylemeden kendimiz yaptırdık masraf bize 950₺ oldu ama 4,500 depozitomuzu da sıkıntısız geri aldık :) maalesef haklara uyulmuyor bu devirde duruma göre kişiye göre hareket ediyorsun
Seval2468 Umyhy benimde aynısı oldu cam elimde kaldı onun yaptırması için değilde burada pek bildiğimiz biyer yoktu hani bildiğiniz biryer varsa arayalım gelip yapsınlar dedik sagolsun kendi alıp malzeme yaptı
Umyhy Seval2468 daha tasinali 5 gun oldu. Pencereyi acmamla uzerime dusmesi bir oldu. Birde pencere biraz yuksekte kolumun ustune dustu. Adam evine zerre bakmamis zaten ilk girdigimizde cop gibiydi. Evin yarisinin elektrik sistemi calismiyor. Klozeti kirik. Pemceresi kirik. Tonla depozito verdik. O parayi veriyosak yaptirmak zorunda hayrina vermiyoruz sonucta.
nb- Umyhy e tamam sen de böyle bakınca haklısın da adam demicek mi evin halüni görüp girdiniz diye. Tesisattı elektrikti büyük sorunlarda tabi ki bildirilmeli amasanki bunu siz yaptırsanız daha iyi gibi bence. Hatta adam direkt sen açarken kırdın bile diyebilir yani
Gunesdunyaa Yeni taşındığınız için ev sahibi yaptırmak zorunda. Bizimde sizinki gibiydi bir söyledik gelip yapmadı eşim gitti menteşe falan aldı yaptı. İşte ne kadar tuttuysa ben yaptım malzeme parasını kirada düşerim diye haber etti tamam dedi.
Umyhy Gunesdunyaa zaten kirik yerleri de gelip kendi yaptirmadi. Malzemesini verdi sadece sanki tamirci biziz. Ev sahipleri ev sahibi olunca bir taraflari kalkiyor tonla kira almasina gelimce cok guzel aliyorlar kiraciyi magdur ediyorlar kim nederse desin bu degismez bir gercek. İslerine gelmedigi anda da evimden cik diyorlar
irmnayk2 Biz evimizde yaptiracagimiz ya da yaptırdığımız her şeyi ev sahibine bildiriyoruz. Taşınırken salon pencereleri yapildi sagolsun kiraya saydı ev sahibimiz. Ama mesela taşınırken bnyonun kapısının camı yoktu biz taktık ama kiradan düşmedik.
Umyhy irmnayk2 yeni tasinmis olmasam bende ev sahibine soyle demem esime ama biz yeni tasindik eski kiraci da cok kotu kullanmis. Milletin kirdigi seyi de ben odeyecek degilim.
e_blue_sky_a Umyhy eğer siz o eve girerken bozuk eski kötü halde ise pencere, komple yapılması gerekiyorsa, o evde kalacağı için ev sahibi yaptırsın. Yok eğer siz girerken sağlam ise, siz kırdınız ise siz yaptırmak zorundasınız.
Umyhy e_blue_sky_a pencere acilirken zaten sorun cikariyordu tasinali 5 gun oldu bugun acarken pat diye dustu.