cyclo progynova bu ilaçı kullanırken adet geçilmesi yaşayan varmı
Veya hamilelik yaşayan var mi
Ben ocakta kürtaj olmuştum Nisan mayıs aylarında kullandım adet düzenleyici ve rahim toparlaması için
Adetim düzelmişti fakat geçen ay 1 hafta geçir yaşadım tekrar doktorum ilaca başlamamı söyledi ilaç bitikten 7 gün içinde adet olmam gerektiğini söyledi bugün 8. Gün ve adet olmadım doktorum 3 gün daha beklememi söyledi böyle bir durum yaşayan varmı