30+6 haftalık hamileyim gece 4 de uyudum sabah 6.30 da tuvalete kalktım kalktığımda altım çok ıslaktı bir bardak su dökülmüş kadar ıslaktı suyum geldi sandım doktorum hastaneye çağırdı ama yapılan kontrollerden sonra altıma kaçırdığım kanaatine vardık. Aynı durumu yaşayanlar var mı ?