35 haftalık hamileyim. Cumartesi günü hareket azlığı ile acile gittim. Nst çekildi bebek hareketli sancı 2 önemsiz sancı vardı. Utrasyonda bakıldı bebek hareket ediyor ben hissetmiyorum. Yeri daraldı ondan hissetmiyorsunsur dendi. Bügun de sağlık ocağında kontrolüm vardı. Oda aynısını dedi. Hatta ben kalp atışını dinlerken kalp atışımı yok dedi. Kalp atışı var bebek hareket ediyor. Dedi