Minikayak24 Havva_erdas bende 29+3 üm daha 2 haftadır hamile olduğumu anlıyolar 😂boşver öylesi daha iyi kilo vermen kolaylaşır birde bebek utangaç olur gözükmemesi daha iyi ben hep saklarım gözükmesin belli olmasın diye
mervemurat16 Havva_erdas 19+1 im benimde öyle karnım yok kilodan kalma karınlayım hala 5 aylık diyorum senin karnın yok nasıl hamilesin diyolar😁böyle mutluyum valla çoğu diyor 6.cı aydan sonra bir anda büyür herkes bişey diyor siz bebeğinizin sağlıklı olmasına bakın
Muhoz0407 31 haftalık olduk bugün itibariyle ama yaklaşık 8-9 gün önce bir anda oğlum kendini belli etmek istedi öncesinde cinsiyeti belli mi 4 aylık gibi duruyorsun diyorlardı şuanda otobüste bile yer verirler o derece o yüzden hiç kafana takma bebişlerimiz ne zaman isterse ben buradayım diyorlar 🥳🌸
Havva_erdas Muhoz0407 rabbim hayırlısını versin inşallah ♥️ ama yinede diyorum mesela bnm neden çıkmadı ilk olduğu için olabilir diyorum kendi kendime😀
Minikayak24 Havva_erdas yok valla takma nefes alıp vermek bile böyle kolay haraket etmek kolay ağırlaşşsan daha zor inanki
Havva_erdas ilaydakaya-21 aynı bnmkide oyle daha yüzünü bile net görmedim gizli saklı yaşıyor 😀sagliklica kucağımiza alırız inşallah ❤️
Yasemen790 Benim 3 buçuk aylıkken şak diye çıktı ve şuan 6 aylığız kocamaan bir göbeğim var. İnanın çok zor. 9.aya kadar ne yapacaksam. Taşıması, yatakta dönerken falan zor oluyor. Bence şanslısınız hiç üzülmeyin:)
Havva_erdas Yasemen790 maşallah rabbim sagliklica kucağına almayı nasip etsin bilmiyorum hiç hamile gibi değilim 😀
Havva_erdas mervemurat16 rabbim herkesin hakkında hayirlisini versin🥰 işte kafama takıyorum yada ilk olduğu için böyle 😄