Nisanyagmurum Serklajliyim ikili testimiz yüksek riskli çıktı doktor detaylinin önemli olduğunu söyledi inşallah bebeğim iyidir dikkat etmem gereken bişi yada yapmam gereken bişi varmı
Mervekaram22 Nisanyagmurum bol bol dua et canım Rabbime tevekkül et korkma o ne eylerse güzel eyler güzel haberlerle gel inşallah
Nisanyagmurum Serpil36 hiç bilmiyorum inan %70 yüksek riskli dedi bir bile bakmadım sonucunu bizede yaz
mommys1 Nisanyagmurum Allaha sığın dua et bol bol inşallah sağlıklıdır hayırlı haberler alırsınız umarım 🙏
N-23 Nisanyagmurum Allah’ın izniyle temiz çıkar inşallah ikili test bazen yanıltabilirde Rabbim yardım etsin
Nisanyagmurum Elifylmz377 özele gitmeme rağmen 10 dakika baktı bakmadı 1 hafta gerilik var erken doğum olur bence karnından sıvı alalım yada kan alıp yurt dışına gönderelim dedi bende istemedim hiçbirini doğru dürüst ilgilenmedi bile
Elifylmz377 Nisanyagmurum olsun boşver gönlünü ferah tut dua et bol bol bende öyle yaşıyorum her şey rabbimden güzel olacak inşallah herşey