Ben de orda takipliyim cok tatlı doktorlar gerçekten. Ama doğum naısl bilmiyorum eğer doktor secme imkanım olsa erbil beyi ya da habibe hanımı secerdim orda. Ki sanmıyorumki orda böyle bir sansımız olsun:( bide normaldoğumdan korkuyorum sezeryanı keyfi yapmazlar diye düşünüyorum