Sancı hissetmediği halde kontrolde açılması olduğu farkedilen kişiler duydum bende merak ediyorum. Böyle durumlarda sancı nst de çıkıyor ama siz mi hissetmiyosunuz yoksa nstde de sancı görünmüyor ama açılmamı oluyor? 39u bitirmek üzereyiz bebeğim 2 haftadır epey aşağıda resmen kapıda durup çekirdek çitliyor heralde gelmeye niyeti yok gibi 😂