Kader_sezer lcw ye bakabilirsin. Ben normalde de zaten bol kesim giydiğim için tuniklerimin 7 8 aylarda da olacağını düşünüyorum. Genel olarak bol kesimli tuniklere filan bak illa hamile giyim olması şart değil. Bi de defacto dan kendine hamile pantolonu al defacto bu konuda baya başarılı. Eğer pantolon giymiyossn da eteklere biraz ara ver elbise giy hep derim. Hem daha rahat hem artık elbiselerin çoğu bol kesim oluyo