YigitPoyrazMomm benim 16. Haftadan beri var sızı ara ara girip çıkıyor 33. Haftadayım yine öyle bazı haftalar oluyor bazı haftalar olmuyor bazen 3 gün arka arkaya oluyor vs doktora ilk sorduğumdan beri rahim genişlediği için diyor hep bu zamana kadar da bir sıkıntı yaşamadım yine de doktorunuzu bilgilendirin tabii
Hamilelik değişik bir süreç benzer hatta aynı belirtileri yaşıyorsunuz bakınca ama birinde sancı çıkıyor birinde çıkmıyor birinde rahim ağzı uzunluğu iyi kalıyor birinde kısalıyor
Buradan okuduğum kadarıyla bu şekilde yani o yüzden mutlaka her belirtinizi doktorunuzla paylaşın