zeryyyy bnm prolaktinim hep yuksek normaldede en sonki baktirdigimda 30 cikmisti, sonraki ay hamile kalmistim kaca cikti veya indi baktirmamistim. Cok yuksek olmadigi icin hamile kalma ihtimali oluyor. hamilelkten oncede yuksek olabilir veya hamilelik icin yukselmis olablr. yani hamile isen degerin artarsa insaallah yukseklik suan bir sorun degil. Prolaktinin yuksek diye beta yukselmez ama beta yuksekken prolaktin yükselebilir cnku zaten sut hormonu bu