Kolomen kullandım 4 yumurta oluşuyor Perşembe günü gel tekrar bakalım dedi o süreye kadar ilişki yasak dedi Niye diye sordum sperm kalitesi düşmesin dedi ama bugün ovulasyon testinde pik gördüm Sizce ne yapmalıyım yumurtlama gününü kaçırmak istemiyorum