Zelisss91 Merhaba kızlar sizlere bir şey sormak istiyorum. Bana 35. Haftada böbrek büyümesi tanısı konuldu ve hemen stent takıldı. Takılan stent normalde doğumdan sonra çıkarılacaktı fakat benimki 38. Haftada kendiliğinden çıktı. Doktorum muayenede eğer böbreğin büyümeye devam ederse normal doğum yapamazsın sezaryenle alırız dedi. Başına böyle bir durum gelen var mı veya yakınlarında bunu yaşayan? Ben normal doğum yapmak istiyorum fakat doktor böbrek büyüyorsa suni sancı veremeyiz dedi. Bir bilgisi olan varsa yardımcı olabilirseniz sevinirim. Teşekkürler
Tostosunannesi Zelisss91 canim bende de suan ayni durum var stent takilicak diyo doktorum 35 haftaligiz ama ben doguma az kaldığı icin taktirmak istemiyorum bide anestesisiz takiyolarmis o baya korkuttu beni sonrasi da stentin sıkıntılari varmis ama doğru mu ya
oglummehmedim Tabikide suni sanci olmaz canim normalde olmaz bobrek buyumus heralde baya buyume varki stent takilmis doktor geregininsoylemis zaten ona uy sen agrilar falan varsa daha da betrr etme normal diye tutdurarak bobrek onemli o tarafina asla yatma buyume durur o zaman bol bol su ic dogumdan sonra gecer buyuk ihtimalle benim baslarda biraz vardi buyume bebegi aldirmaya kadar soylediler stent taktirmadim ama ben agrisi da oyle gecti iste ustune yatmadan