subatmasali 33 te 2350 ydi şuan 34 olucaz bilmiyorm 1 hafta sonra kontrole gidicez sanırım tombik olucak . Nasıl doğurucam diye düşünmeye başladım 🤣7 kg aldım bende bebek beni iyi sömürüyor bence çok yemekte yemiyorum. Muz neredeyse hiç yemedim ama kaşar ve peynirlerle hamilelik geçirdim resmen .😁kaşarı çok seviyorum birde yumurta çok seviyorum canım çekiyor resmen 😂