Sude02 Kızlar 19. Gün yumurtlama gördüm, bu geç yumurtlama sayılır mı ? Beklenen adet tarihimden 7 gün önce olmuş oldu. Adet dögüm 27-28 gün arasındadır, düzenlidir.
Sude02 Cevabın için teşekkür ederim. Hmm, bugün normalde beklenen adet tarihimin ilk günü şu an için henüz adet olmadım ama geç yumurtladığım için adet tarihimde ileriye atmış oldu diye biliyorum , bu konuda bir fikrin var mı canım ?
bsra4213 Sude02 ben 1 Eylül’de olacaktım 9 Eylül’de oldum doktor geç yumurtlamışsın ondan gecikmişsin dedi canım yani adeti geciktirebiliyor
ldmzki Sude02 yumurtan çatladıktan 14 gün sonra regl oluyor genelde döngü bu şekilde o nedenle gecikme yaşayabilirsin
Sude02 simgennur0 Şöyle ki normalde beklenen adet tarihinden 14 gün öncesi civarı oluyor genelde yumurtlama ama benim 7 gün öncesi oldu o yüzden geç yumurtlama diye düşündüm. Son adetim biter bitmez ovülasyon testleri ile takip ediyordum, ve 19. Günü pik gördüm bu şekilde anladım.
ldmzki Sude02 yani normalde 14. Gün çatlayacaktı 5 gün gecikti Reglinde 5-6 gün ileriye gidiyor ve gecikme yaşıyorsun Ben de 2 aydır ovulasyon testi yapıyorum hep bu şekilde
Sude02 Pamuk Peki normal beklenen adet tarihiniz geçince hemen hamilelik çıktı mı yoksa daha sonra mı çıktı ?
Sude02 ldmzki Evet anladım, ovülasyonu ben ilk kez denedim, yumurtlamanın bu kadar geç olcağını hiç düşünmemiştim, artık 1 hafta sonrasını bekleyelim bakalım