Merhaba Sevgili Anneler ve Anne Adayları, 1 yıllık denemelerimizin ardından doktor kontrolü sonrasında sonuçlarımız normal ve gebeliğe engel bir durum olmadığı yönünde oldu. Sadece bende 6-7 mm boyutunda polip tespit edildi ancak şimdilik bir sorun olmayacağı söylendi. Klomen adında bir ilaç yazdı.
Benim sorum daha önce klomen kullanan kadınlarımız var mı ? Deneyimleri ve tespitleri nelerdir ? Gebelik söz konusu oldu mu 🤗🌸