Kbrabaris canım cok geçmiş olsun aynı durumdayız ve doktorum doğum yaptırmıyor bana hala takipteyiz karın cevresi geride 4 hafta. Kilomuz 2200 36+6 olduk bugün. Sizinde karın çevresinde sıkıntı varmıydı gelişme geriliği diye doktor mu dedi? Hep az kilo alan bi bebek miydi yoksa bir anda mı durdu