Kızlar merhaba, bebeğim 3 günlükken sarılık değeri 12.9’du, tam 8 gün sonra yani bebeğim 11 günlükken tekrar baktırdık sarılık değeri 13.2 olarak çıktı. Birkaç gün tekrar kontrole gittiğimizde doktor tekrar ölçmemize gerek yok ten rengine bakılırsa yüksek değil düşüşe geçmiştir dedi. Birkaç gün sonra da farklı bir doktora göründük genel muayene için. Oradaki doktor da uzamış sarılığı var rengi ancak 40’ından sonra açılır dedi. Bide sarılık böyle uzayınca bir takım tahliller yapılıyor eğer isterseniz yaptırabilirsiniz dedi. Bu süreçte sık sık emzirdiğim halde sarılığı geçmedi, diyorum ki acaba benim sütüm mü yetmedi o yüzden mi geçmedi sarılığı yoksa anne sütü sarılığı mı oldu bebeğim? Normalde süt yetmese de sarılık bir iki hafta içinde kendi kendine geçer miydi acaba? Bir de doktorun bahsettiği tahlilleri illa yaptırmak gerekiyor mu?