Melek__55 arkadasım 19 aylıkkeen başladı 1 haftadaa öprndi bebeği. Daha küçük evet ama aynı zamanda da yapabilecek yaşda 😂 sadece o korkmuş eper korkduysa zorlamayın vakti var demektir her çocuk farklıdır sonuçta bana kalırsa bezliyken bile arada wc ye giderken siz ona da a hadi gel sende otur çiş çiş falan diyin şahsen ben öyle alıştıedım kızımı 22 aylıkken başladık bizde 21,5 aylıkken bezi bırakmadan günde bir kaç kez beraber giderdik hadş otur çiş bak burada peçete hadi sifona basalım falan diye anlattım alıştırdım 22 ayın ortalarında da bezi çıkardık 3 haftadır ugrasıtorum ama 😂 korkmuyor bnmki denk gelirse yapıyor ama çişi geldiğinde söylemeyi oturtamadık biz altına yaptıktan sonra söylüyor 😂 sizde biraz gözlemmeyin korkarsa aman sakın zorlamayın biraz daha bekleyin uzmanlar en iyi dönem 25-27 aylar diyor olmazsa birde o zmnlar denersiniz. Bebişinizi en iyi siz tanırsınız gözlemleyin veona göre hareket edin bnce 😇