Kızlar 4 sene sonra hamile kalınca ben çok garip oldum acaba bişey olur mu korkusu ve acayip stres içindeyim 5+4 haftalık olduk acaba kalp atışını duyabilicek miyim bir sorun çıkarsa diye takıntım bu konulara geçmeye başladı benim gibi olan var mı nasıl rahatlatıyorsunuz kendinizi