Kızlar merhaba , ben son kontrollerden sonra yaklaşık 2 ayı geçim bir süredir ecopirin kullanıyorum ve bu sürede adetim 30 -32 gün arasında geliyordu . Çok düzenli adet olan birisi değildim ama bu hapı kullanmaya başladığımdan bu yana iyi gidiyordu . Bu ay 31 ağustosta adetim bitti bat 2 ekimdi. Ama bu sabah kalktığımda peçeteye sildim açık pembe bir kanama gördüm. Sizce yerleşme kanaması olabilir mi ? Eğer artmazsa kaç gün sonra test yapabilirim sizce ?