Canim kadınlar belirti olmaması güzel birsey diyeceksiniz ama ister istemez takıyorum kafaya hala bir belirti yok sadece ilk zamanlar göğüs haysiyeti vardi geçti birde kahvaltıdan sonra uykum geliyor ama yatamıyorum ilk hamilelik en son 7 haftada gittim hersey yolundaydı belirti olmaması korkutuyor beni acaba bebeğe birsey mi oldu diyorum ya