Selam hamişşler
Nasılsınız? kaçıncı haftadasınız ? nasıl geçiyor günleriniz?
Kızlar benim iki normal doğumum var ikisi de çok güzel geçti ilki yarım saat suni ile kesi dikiş yok
İkincisi doğal sancı ile 1 buçuk saat üç dikiş ile (acımadı kiii 😀😀)
üçüncü bebeğime süpriz bir şekilde hamile kaldım asla düşünmüyorduk ve ikinci sürpriz bebeğin makat geliş olması asla sezaryen istemiyorum bir türlü içime de sinmiyor
Acaba suyu patlatınca tam doğum sancısı esnasında döner mi ?
Bu şekilde doğum yapanlar var mı ?