Nrfsn46 Kızlar merhaba ben dün ilk defa çatı muayenesi oldum doktor bir kaç damla kanama olabilir dedi sabah 10da muayene oldum kanama olmadı gece yatacak zaman oldu 2 damla falan sonra sabah kalktigim zaman yine olmuştu 2 3 damla normal mi sizce
Yenibirii Nrfsn46 cati muayenesinden sonra hafif kan gelebilir. Baska belirtin yoksa gitmene gerek yok demisti bana hemsire
Nrfsn46 Yenibirii ya 2 3 damla falan oluyor ama devam etmesi tedirgin ediyor benide şimdi yine gelmiş 1 2 damla