İyi günler güzel anneler benim 4 yaşında kızım var ona hamileyken aslinda 26. Haftada protin kaçağım başlamis ama doktorum asla anlamamış 35 de yüksek tansiyon şikayeti zehirlenme sonucu hastaneye yatisim yapılfi 3 gün sonra doğuma aldılar ama bebeğim 3 haftada geriden geliyordu yoğun bakımı enfeksiyon derken çok şükür şuan iyiz evet erken doğumun etkilerini bazen gorsekde smdi cuma günü kan verdim değerim 29658 çıktı ama ben 21 temmuzda adet oldum belirtim yokyu kan vermeden 2 gün önce miğde bulantim başladı öle anladım sorum şu ki ilk bebeği böle olup ikinciyede aynı sorunu yaşayan oldu mu