Arkadaşlar 6+2 hamileyim. 5+3’te gitmiştim hastaneye doktor kese gördü folik asit verdi eve yolladı. Ancak bende hiçbir hamilelik belirtisi yok. Ne uyku ne bulantı ne yerleşme kanaması oldu. İlk gebelik oldugu için endişeliyim bilmiyorum bu haftalar böyle mi oluyor? Doktor sadece kanaman olursa gel dedi başka bir şey demedi. Cuma randevum var kalp atışı için ama 3 gün nasıl geçecek bilmiyorum çok stresliyim .