Papatyasever Arkadaşlar benim gibi aşağıda olup sonra ne zaman yukarı çıktılar doktor aşağıda kalırsa yukarı çıkmazsa sezeryan olur dedi ilk bebeğimi normal yaptım ben. Aslında ilk bebeği sezeryan olanlarda bu durum ile karşılaşıyorlarmış.
Papatyasever Mzzz ayağı galiba anlamadım o kısmını bende 26 haftayım 33 e kadar yolu var dedi genelde ilki sezeryan olanlarda bununla karşılaşıyoruz filan dedi anlamadım hiç
AlpEmir Benimki de aşağıdaydı kontrole gittiğimde doktorum günde 2 kere mağnezyum yazdı ve ayakları aşağıda ise sorun değil, kafası aşağıda olsaydı erken doğum riskin olurdu dedi doğru anladıysam
Papatyasever AlpEmir erken doğum demedi ama sezeryan olursun filan dedi anlamadım gerçekten ya ne demek istediğini