@Aksa_korkmaz Allah yardımcın olsun inşallah istediğin gibi kurtulursun, sağlıkla gelsin.. Doktor önemli canım dediğin gibi benim doktorum da çok düşünceli ve rahatlatan bir doktor bu sizin psikolojinizi de çok etkiliyor, biz de iri bir bebeğiz ama doktorum hiç olumsuz konuşmadı bende normal düşünüyorum rabbim herkesin gönlüne göre versin yardımcımız olsun 😍🙏