mbs44_16 Ana öğünleriniz protein ağırlıklı olursa açlık daha az hissediliyor. Ara öğünleri de protein, kuruyemiş ve biraz da tatlı ile yaparsanız böyle ataklar gelmez. Mesela benim sadece 1 kere doymama atağım geldi 23 haftada. Sabahları ekmeği az yumurta ve peyniri çok tüketiyorum. Ara öğün olarak kefir, süt, fındık, badem, ceviz, kuru üzüm ve kuru kayısı arasında sürekli değişik kombinasyonlar yaparak tüketiyorum. Akşam yemeğinden sonra bazen sadece eşimle bişeyler izlerken çekirdek yedşm onun dışında hiç delice bir açlık hissetmiyorum.
Sabah hissedilen bence çok normal sabahları acıktığım için uyanıyorum ben de😄