Brlgry 32 de çalışabilir raporu alıp 37 ye kadar çalışabilirsiniz ve kullanmadığınız izninizi doğum sonrasına aktarırsınız👍32 de çalışabilir raporu aldınız diyelim illa 37 ye kadar çalışma zorunluluğunuz yok 32 den sonra istediğiniz an çalışamaz raporu alıp izne ayrılabilirsiniz de👍