dinciklim6 arkadaşım bilkent şehir hastanesine gitmişti çok memnun kaldı bn gülhane eğitim araştırma hastanesinde doğum yaptım çok çok memnun kaldım çok gzl ilgilendiler her sürecimde. Şimdi 2.ye gebeyim sincana taşındık sincan eğitim araştırma hastanesine gidiyorum tanıdık bir doktorda takipliyim tanıdık oldğu ndan tabi ki de memnunum 🤭😇 etlik şehir hastanesinden de çok memnun olanları duyuyorum. Özel hastane olarak bir çok arkadasım tanıdığım 19 mayıs ta doğum yaptı memnun kaldı ama doğumda bormal bir süreç dışında sıkıntıyla karşılaştıkları zaman sorumluluk almıyorlar devlete sevk ediyorlar bilginiz olsun. Ortadoğu hastanesinde de memnuniyeti olan arkadaşım vardı. Umarım yardımcı olur bu bilgiler. 😇😇😇