Sevaall işimize yatırım yaptık maddi açıdan şu an tüp bebegi de karşılayamıyırux. En az 1 sene gidemeyiz dedi eşim , bende üstüne gitmek istemedim , zaten iş olmazsa tüp bebeğe asla gidemyiz buna şükür, bende aşılama yapmak istedim elimizden geleni yapalım Allahın takdiri artık nasip