[silindi] 2.denemede oldu embriyo çok iyi olmasına rağmen düşükle sonuçlandı, 3. deneme dondurulmuş embriyo ile oldu, doktor şunu demişti,”bu embriyo diğer transferlerdeki embriyodan bi kalite daha düşük, ama umudu kaybetmek yok.” Ama çok şükür hamilelikle sonuçlandı ve 1 hafta sonra inşallah benimle bebeğim🙏 Yeter ki umudumuzu kaybetmeyelim🌸