Kızlar yaklaşık 45 gün önce sezeryan ile doğum yaptım kanamam ilk 20 gün azalarak devam etti sonrasında akıntıya dönüştü ancak 3 gündür kanamam tekrar olmaya başladı ve giderek artıyor aynı zamanda adet oluyormuşum gibi ince bir sancı var bu normal midir başına gelen oldu mu yoksa doktora gitmeli miyim?