Fatmanu45 aa benimde 37. Haftada kontrolüm var pazartesiye doğuma karar veririz demişti acaba banada hemen o haftaya gün verir mi ki çantayı tamamlayayım bari , bende sezaryen düşünüyorum hele ki dün geceki normal doğumdan sonra sıkıntılarını paylaşanlardan sonra sezeryanın daha doğru bir karar olduğuna karar verdim çabucak iyileşirsin sende inşallah