Merhaba 37+2 haftalık hamileyim iki gün önce çamaşırımda ıslaklık hissettim ve baktığımda avuç içi kadar ıslanmıştı. Sonrasında kanla karışık gelmeye başladı. Doktora gittim suyumun gelmediğini nişan olabileceğini söylediler. Turnusollu ped de kullandım rengi değişmedi. Ama hala iki saatte bir şeffaf sıvı şeklinde su geliyor bazen de pembe renk de oluyor. Nişan değil ama su olayı beni çok korkutuyor. İdrar olmadığına eminim çünkü hafif yapışkan yapıda. Ama normal akıntımdan da farklı her geldiğinde iç çamaşırımı ıslatıyor. Böyle bir durum yaşayan var mı çok korkuyorum geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum da var😥