yenidenanne34 canım ilki şuan 1 buçuk yaşında benim kronik bı hastalığım var ondan istiyorum şuan sonra tedavime basliycagim tekrar 4 ay oldu deniyeli olmadı digeride 6 ay olamamıştı eşimi doktor gönderdiğim gibi onda sıkıntı varmış tedaviye başladığı ay hamile kaldım şuan baktık yine olmuyor eşimi ikna ettim tekrar bu ay doktora gitti yine aynı ilacalri vermiş doktor ondan çok umutliyim bu ay yani , anladım canım sen en iyisini yapmışsın 4 yaş araya koymakla benim tedavim olduğu için kaç yıl sürer beli değil ondan şuan istiyorum ikinciyi, inşallah bu ay güzel haberler alırız 😊🤲