Meleksima Pamuk bana da sacma geldi valla 3 gündür geçmedi gaz hala aynı size şeker için ne verdi doktor yada ne yapıyorsunuz
NidaEray Pamuk insulin kullanmanıza nasıl karar verildi? Ölçtürünüz de değerler ne çıkıyor birde suyu falan fazla mi bebeğinizin
Hatice4680- @Meleksima gaz ağrısı bende var kasıklarınıza bıçak sağlanır gibi kramplar giriyor mu sizinde 2 gündür geçmedi benimde sancı girip girip çıkıyor sonra karnımda ses geliyor aynı belirtiler mi acaba sizdeki de yarın randevum var ondan gitmedim hastaneye de
Nihtz Gaz ağrısı bende de çok var ama şekerim yok. Genelde ayağımı ya da midemi üşütüyorum. Bi de süt içince çok sancım ve ishalim oluyor. Hergün gazım var nerdeyse
Pamuk NidaEray Benim haftam daha erken 13teyim,2. Gebeligim 8. Haftada seker başlıyor.140 uzeri çıkıyor.
NidaEray Pamuk benimde diyete uymadığım zaman 140 üzeri çıkıyor ama bana başlatmadılar ya aklıma takıldı