naneliseker_ canım ben sabah akşam günde iki doz vuruyorum artık alıştım 😀 çoğu yerim mosmor ama alt taraflardan vurmanı tavsiye ederim. Diğer yerler iyileşsin altlarda acıtmıyor. Etli yerlerden yağlı bölgeden vur önce iğnenin havasını al sonra vur o yüzden beze oluyordur. Az bir şey çek kendine iğneyi vur iğneye iki üç kere hemşireler yapıyor ya hani sonra havasını al öyle vur