Bebisannneessi Peynir kesiği deniyor sanırım öyle, aşırı derecede kaşıntı var, mantar mi yoksa enfeksiyon mu
MMad Bebisannneessi mantar olmuşsunuz dr unuza gidin bi an önce boşuna kaşımtı acı çekmeyin tedavisiz zor geçer
myangelson Bebisannneessi bende çok olurdu bu şekilde hep candida çıkıyor anlattigin mantar zaten çoğunlukla görülen de candida çeşidi oluyor. Doktora gidersen fitil falan verir hemen geçiyor zaten kullanınca ben çok çektim o lanet şeyden 🤦🏻♀️
Bebisannneessi myangelson evet gerçekten insanı çok etkiliyor aşırı derecede kasintim var, yarın muayenem doktor ilaç verir artık