Mummumlilo Kızlar dün gece doğum yaptım bebeğim iri olduğu için çıkarken zorlanmış biraz ve solunumda sıkıntı çıktı daha bebeğimi kucağıma almadım hemşireler doktor görsün durumuna yarın karar verilir dedi korkuyorum iyi olur değil mi bebeğim yaşayan var mıı
Happy_123 Mummumlilo geçmiş olsun rabbim tez zamanda kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏼🙏🏼 normal duğummu yaptınız acaba devlet hastanesini özel hastanemi
teacherozlem Mummumlilo tabi iyi olur Allah’ın izni ile yeni doğanlar solunum güçlüğü çekebiliyor benim bebeğim prematüre doğdu öyle solunum güçlüğü çeken çok bebek oluyordu ve çok az kalıp çıkıyordu şükredin yenidoğan yoğun bakımları var ben hep şükrettim
Zeeynep1 Mummumlilo üzülme canım ben sezeryan yaptığım halde solunum sıkıntısından yatmisti. Sadece 1 saat gördüm kucağıma aldım. Daha sonra 1 hafta kaldı ama fok şükür iyileşti zor bir süreç ama iyi olmasına değer.insallah toparlamistir sen hemen alırsın kucağına
Mummumlilo Teşekkür ederim çok şükür iyiymiş ben doğumda biraz başarısız oldum bebeğim çok gerildi ama hersey yolunda şimdi evimize getirdik..