ozzlemk gaz çok sıkıntı ya bende hiçbir sorun yaşamamıştım gaz cikartamadim taburcu edecekler gaz cikartamadigim için herkes beni bekliyordu 😅🤦🏻♀️ yemek de yiyemiyorsun sıvı besleniyorsun mecburen 🤦🏻♀️ bana doktor merdiven in çık faydası olur dedi işe yaramadı. Toz içecek yapıp verdiler fayda etmedi bol su falan içiyorum fayda etmedi. Kayısı meyvesuyu falan içiyorum yok çıkmadı. Acil ameliyat olduğum için komposto vs yoktu hazır meyvesuyu ile idare etmeye çalışıyorduk. Ben hamileyken ağrı kesici kasılma önleyici endol fitil kullanıyordum o benim direk bağırsaklarımı bozup ishal yapıyordu söyledim doktora hemşirelere söylemiş hem ağrı kesici niyetine hem de gazım çıkar belki diye onu verdirtmis 10 dk geçmeden tuvalete çıkmıştım hepimiz rahat bir nefes almıştık 🥴🤦🏻♀️ sana verilen fitil bu fitil mi acaba