Tüm arkadaşlara ve gece aşeren hamiş arkadaşlarıma sesleniyorum benim yaptığım hatayı yapmayın ve gece çok yemeyin :D yemin ederim hala çekiyorum yediğim şeyin sıkıntısını. Ne soda ne yürüyüş hiç bir şey fayda etmiyor :D kendim ettim kendim buldum ne diyeyim. Bari kusabilsem rahatlasam onu da yapamadım. Tavsiyemdir gece 12 de fazla gelecek şekilde yemeyin :D