Ben bandırma royal hastanesine gidiyorum ve sadece katkı payıni ödüyorum (15tl) ayrıca doğum ücretide ödemiycem yaptırdığım sağlık sigortası sayesinde ve canım anneler lütfen gebe kalmadan önce yaptırın mutlaka sağlık sigortasını bu kadar uçuk meblağ ödemekten kurtulun ben 7300 e falan yaptirmistim (yaptirmasaydim doguma kadar muayene+dogum 30 bini bulacakti benimde) icinde muayenede var dogumda var bir sey odemiyorum hem sezeryan hem normal farketmeksizin her seyinizi kapsiyor 30 40 bin nedir bir doguma o kadar verilmez bence cocugunuza neler neler alirsiniz o parayla kimseye akil vermek degil tabikide maksadim ama cidden saka gibi fiyatlar ve uzuluyorum burdan anne olmak isteyenlere sesleniyorum planli bir sekilde hamile kalmak isteyenler lutfen arastirsinlar bu paketleri uzun yazdim kusura bakmayin sevgilerimle:)