Nisanrrerdag Iddar yoku enfeksıyonu varken normal dogum olur mu37 haftalıgım ve yenı ılk defa ıdrar yolu enfeksıyonu kapmısım 36 haftalıken ogrendım hala devam edıyor sanırım