Elos_1907 benimde aşağıya kadar perdeli, ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı ama doktorlar sebebinin rahmin şeklinden kaynaklanmadığını söylüyorlar. 3 doktor ile görüştüm. Şimdi ise histeroskopi olup olmayacağım üzerine konuştuk, gebe kalamadan ya da birden fazla düşüğün olsa hemen yapalım derdim. Sen hamile kalabilmişsin 6 ay dene olmazsa yapalım dedi.