Sor nasıl diye dedim ama bence sormayın bu nasıl birşey ya korkutmak istemiyorum kimseyi normal doğum için hastaneye geldik bebeğim kakasını fena halde yapıp bütün suyunu pislettiği için acil sezaryene alındım cidden çok zormuş ama tabi işin ucunda bebeğiniz var herşeye onun için katlanıyorsunuz ama zor ya :)