turkuaz_ Kızlae 33. Haftalardayım var fark ettimki iç bacaklarımıza kramp giriyor ya gebelikte aynı öyle bi kaç kez kramp girdi bu aralar masaj yapınca aynı kramp gibi buda yavaş yavaş geçiyor bu kramp yineyin nesi ilk gebeliğim nilen aydınlatsın