36+6 haftalığız bir haftadır göğsümün altı tam midemin olduğu yer hafif uyuşuk yani dokunduğumda hafif hissediyorum ve bazen acıyor bu durumu yaşayan var mı aranızda acaba bebek büyüdükçe mideye baskı yaptığı için mi böyle hissediyorum ama hiç geçmiyor orası sürekli uyuşyk gibi haftaya kontrolüm var gidince soracağım doktoruma